| Author |
Message |
Lexike  Chi-Amateur4713 Points
|
Omdat ik al een redelijk collectie kleding bij mekaar krijg  ... ja, zo snel al...
ben ik dus op zoek naar leuke ideeën om zelf een kastje te maken om ze in op te bergen.
Zijn er mensen die mooie ideeën of goede tips hebben ?
Ik heb hier en daar al rondgekeken naar een poppenkastje, maar dat staat dan heel laag bij de grond.
Nu, daar zijn ook wel oplossingen voor natuurlijk.
Maar misschien heeft er iemand nog andere ideeën, ik ben benieuwd.
Op het moment ligt alles bij mekaar gepropt in de lade, hihi, echt geen zicht.
En nu mijn ventje toch zo mooi begint bij te trekken, kan ik hem net zo goed een "jobke" bezorgen
Of zou dat teveel gevraagd zijn denk je, hihi 
|
|
|
Heidi&mark  Chi-Gevorderde9530 Points
|
Van die poppenkastjes enzo vind ik al snel te klein,
ik heb hier een 2 deurskast, die zit gewoon ingebouwd in de keuken,
heb daar een rek in gemaakt voor kleertjes aan te hangen,
en onderaan heb je dan nog een legger,
lekker ruim!
Als je wat handig bent met verven kan je er dan eventueel nog wat hondepootjes op schilderen, en eventueel de naam van je woefies.
Ben benieuwd wat je er van maakt 
|
|
_________________ Happywoef.be
|
|
|
|
|
Haha, hoezo een poppenkastje te klein ????
Ja hoor, ik kan me daar ook al iets bij voorstellen, het zal dan niet voor lang zijn.
Want als de tweede ook thuis is, dan breng ik daar ook weer vanalles voor mee, ik ken het.
Bovendien is een grote kast ook wel handig, daar moet ik inderdaad eens over nadenken, want dan kan ik er ook de fleece dekentjes enz... van hun in kwijt.
Bedenk me net dat ik nog het verzorgingskastje van de kinderen ergens heb staan...
Daar staan zelfs nog dieren op in pastelkleuren, even kijken of ik daar iets mee kan !
|
|
|
B-itchke  Chi-Einstein83477 Points
|
|
|
|
|
Dank je voor de tip !
Kan me ook iemand wegwijs maken in hoe ik hier een bepaald topic kan terug vinden ?
Nu had ik nl al bij zoekfunctie ingetypt : kastje, kast, kleerkast, maar ik ben er nog niet bij uitgekomen.
Kan je ook zoeken op topics van een bepaalde auteur ?
|
|
|
hert  Chi-Kenner21573 Points
|
ik zoek ook een kleerkastje voor kleertjes in de hangen
men vriendin heeft eentje gevonden in een zaak waar men meubels naar toe doet
soort kringloop zaal maar tja dan sta er maar ene ook hé
|
|
|
|
|
|
|
Misschien regelmatig eens binnen lopen bij de kringloopwinkel ?
Ze krijgen toch nieuwe spullen binnen, als het dan niet te veraf is, dan maak je misschien een kans ?
Via k*p*z* en marktplaats verkopen ze ook een hoop mooie poppenkastje, maar dat is dan voor mij weer te veraf.
|
|
|
|
zal ik zeker doen en men vriendin ook voor mij 
|
|
|
|
|
|
|
Dit ga ik gebruiken tot ik een ander idee heb.
Het is het verzorgingskastje van onze kinderen, stond nog op zolder.
Ik moet het wel een beetje bijwerken want het heeft een paar roestvlekjes van het stilstaan (heeft een ijzeren gestel en daarin hout), maar verder is het nog in prima staat !
Lekker ruim ook : 75 breed en 42 cm diep, en dan 95 cm hoog.
Met een dekentje erop ook gelijk handig om haar op aan te kleden.
Het kastje gaat morgen helemaal schoongemaakt worden en dan ga ik het in orde zetten, alles zal er wel in kunnen : kleding, fleece dekentjes, halsbandjes, snoepjes enz..., voor 2 chi's zou dat toch zeker mogen lukken, hihi.
Misschien ook nog een idee hé, een verzorgingskastje vind je misschien sneller in een kringloopwinkel.
Dit is nu zo voorzien van dierenprints in pastelkleuren, dat zit zo in de kastjes verwerkt.
Maar je kan zo een kastje makkelijk zelf mooi aankleden...

|
|
|
|
is ook mooi dat kastje van je  spijtig dat ik de foto van men vriendin haar kastje al weg gedaan heb uit men mails ,is ook zo oud als jou kastje denk ik
|
|
|
|
|
|
Hemisphere  Chi-Kenner23803 Points
|
|
|
|
|
Dit kastje is inderdaad al redelijk oud, ondertussen al 18 jaartjes  wat gaat de tijd toch snel.
Ondertussen heeft het zowat heel de familie rondgereisd, eerst hier, dan heeft het gediend voor de drie kinderen van mijn neef, daarna is het van daaruit weer verder gegaan om nog voor een kindje te dienen.
Uiteindelijk is het hier terug terecht gekomen, want 9 jaar na mijn eerste zoon was ik terug zwanger...
En vier jaar na de tweede nog eens van de derde, hihi.
Dus het heeft echt wel dienst gedaan !
Nu stond het op de zolder te niksen, maar daar komt dus verandering in.
Het zijn dan wel geen baby's, maar we behandelen ze toch bijna zo 
|
|
|
Hemisphere  Chi-Kenner23803 Points
|
|
|
|
Heidi&mark  Chi-Gevorderde9530 Points
|
Dit is toch nog een mooi kastje,
vind het zelfs een leuk idee.
Je hebt er veel meer plaats in om alles netjes te ordenen,
en die kleurtjes erop staan nog mooi.
|
|
_________________ Happywoef.be
|
|
|
|
Dino  Chi-Kenner25321 Points
|
Dat is een super idee. Ik heb nooit zo'n kastje gehad voor de kinderen. Maar de dochters wel voor de kleinkinderen. Ik zal eens navragen, misschien staat er ook nog zoiets in de kelder of op zolder.
Hier, achter de hoek is er een Ecoshop, k' zal daar ook eens gaan rondneuzen.
|
|
|
|
|