|
| Recent Topics |
» hondenkleertjes, mand, benchbekleding
by Niky on Thu Sep 09, 2010 1:57
» Royal Canin
by vankooltje on Wed Sep 08, 2010 15:53
» Fietsmand voor meedere hondjes!
by Isjuh on Mon Aug 30, 2010 12:24
» draagtas van for pets only
by Angelke on Sun Aug 29, 2010 18:28
» dubbele bench gezocht /samen slapen ?
by Anke on Tue Jul 27, 2010 16:14
» hondenspulletjes te koop
by frapi on Sat Jul 24, 2010 13:23
» jasje voor Didi
by Indi on Wed Jun 30, 2010 16:47
» Op zoek naar een draagtas
by FayNicky on Sun Jun 13, 2010 16:14
» Zomerkleedje maat S
by Lexike on Fri Jun 11, 2010 16:28
» plasbandje maatje m + kaki jasje maatje 24 te koop
by moppie on Mon Jun 07, 2010 11:08
|
|
|  |
| Author |
Message |
Heidi&mark  Chi-Gevorderde9530 Points
|
Er zijn zoveel merken hondenkleding,
als jullie kleding kopen voor je woefies,
heb je dan een bepaald merk voor ogen?
Of maakt het niet uit?
Heb je ook zoiets van, als het maar leuk staat?
Kopen jullie prijsbewust?
Vergelijk je in verschillende winkels voor de prijzen?
|
|
_________________ Happywoef.be
|
|
|
|
Lexike  Chi-Amateur4713 Points
|
Ja, ik vergelijk wel prijzen, want het verschilt vaak enorm van winkel tot winkel voor net hetzelfde kleedje of jasje, tot wel 10 euro !
Verder durf ik ook zeggen dat ik wel eens tweedehands hondenkleding aankoop.
Ik zou het zelfs een goed idee vinden als je bv je tweedehands honden spulletjes mee zou kunnen nemen naar een dierenwinkel en dat ze dan daar een klein bedragje van je nieuwe aankoop aftrekken bij aankoop van een nieuw kleedje of jasje.
Zelf zouden ze dat dan weer kunnen aanbieden in een apart hoekje, voor mensen die er niet zoveel aan willen geven. Als ze dat bv alleen doen met merkkleding, dan kunnen ze er zelf ook nog een redelijk bedrag voor terugvragen en zelf ben je er meteen vanaf, want anders blijft het maar liggen.
Maar ja, het zijn ideeën, waarschijnlijk is dat niet haalbaar in praktijk.
Merken die ik mooi vind :
- Doggy Dolly : heel mooi in prijs/kwaliteitsverhouding, voor een mooi kleedje met jeansrokje betaalde ik 25 euro.
- FPO : heel mooi en schattig, maar enorm duur, koop ik dus tweedehands als ik kan. Wel een heel goede pasvorm !
- Puppy Angel : mooie kleding, past meestal goed, prijzig, maar zeker niet onbetaalbaar.
- Pinkaholic : past heel mooi voor Lexi, ze is zo smal en deze kleding past haar prima. Qua prijs zoiets als puppy angel, nog te doen.
- Wooflink : sommige dingen vind ik wel leuk, maar de meeste zijn overdreven vind ik, een beetje té. Te kleurrijk, teveel froemeltjes ... Zelf heb ik dan ook maar één wooflinkje hier hangen, via internet gekocht.
Andere merken heb ik nog niet, dus daar kan ik ook nog niet over oordelen.
|
|
|
Isjuh  Chi-Einstein46929 Points
|
Goh ik koop iets als het me aan staat,...
Ik heb dus geen voorkeur, mijn oog moet er opvallen en staat het me aan dan gaan er zon 2 mee naar huis
Want als de eene er eentje krijgt, dan de andere ook natuurlijk
Ik koop wel enkel functionele kleertjes en die worden ook alleen gedragen als we buiten gaan, zoals een jasje tegen de regen, een truitje tegen de koude,...
Voor meisjes zijn er veel van die schattige jurkjes enzo maar daar zijn mijn mannen niks mee
Dus laat ik me gaan in de halsbandjes hé hahaha
Ik kijk wel uit dat de spulletjes van degelijke kwaliteit zijn en als het me aanstaat durf ik hetzelfde nog eens te kopen maar dan in een andere kleur.
Vergelijken in andere winkels doe ik dus niet, daar kan ik het geduld niet voor opbrengen 
|
|
|
|
|
Wie heeft er ervaringen met Fpo en Louisdog?
zelf heb ik voor mijn woefies meestal Ruff Ruff,
IsPet of Dobaz, kleding is goed voor de langere
smalle chikes, zoals ons Prutske
|
|
|
|
|
|
FayNicky  Chi-Einstein37387 Points
|
|
|
_________________ Groetjes, Nicky en onze woefjes:
Onze Cavaliers, Ymke en Dientje en onze Chi'kes:
|
|
|
|
wenneke  Chi-Leek166 Points
|
|
|
|
|
Hoi Wenneke,
Ik zie dat je van Geel bent,
eindelijk toch eens iemand die hier toch wat in de buurt woont.
Hoe is jouw echte naam?
Groetjes
|
|
|
|
|
|
wenneke  Chi-Leek166 Points
|
Heidi&mark wrote ( View Post): › Hoi Wenneke,
Ik zie dat je van Geel bent,
eindelijk toch eens iemand die hier toch wat in de buurt woont.
Hoe is jouw echte naam?
Groetjes |
Mijn echte naam is wendy , en ja , ben echt verzot op mijn twee chikes boyke en belle , zijn echt mijn kindjes dus alleen het beste is goed voor hun . dus het zou super zijn als er hier in de buurt ook iemand zou zijn die for pets only verkoopt
groetjes
|
|

|
|
|
|
Angelke  Chi-Leek1350 Points
|
heb zelf ook al een uitgebreide collectie van met Ziva
de meeste spulletjes wel echt voor meisjes dus nu met m'n kleine jongen moet ik terug opnieuw beginnen met een garderobe maar vind da zeker ni erg
heb ook verschillende merken in de kast hangen met uiteenlopende prijzen
doggy dolly: schappelijk in prijs maar voor smalle chikes ni altijd goede pasvorm
puppy angel: schaapelijk in prijs meestal goed van vorm en ook wel leuke spulletjes
louis dog: zeker al 6 tot 7 dingen van en die zitten echt ontzettend goed, ook voor pupjes qua prijs al wel iets duurder
for pets only: aan de dure kant maar goede kwaliteit en pasvorm, heel leuke collecties (prijs van site is wel vele goedkoper dan in winkels)
en dan een paar losse spulletjes van verschillende merken
hoop da je hier wa mee verder kan
xxx
|
|
|
|
|
|
Lexike  Chi-Amateur4713 Points
|
Nu heb ik hier de laatste dagen eens opgelet, en ik moet zeggen dat het kleedje van fpo ons Lexi ook het allerbeste past !
Ze is daar zo mooi mee !
Dus ja, zeker voor herhaling vatbaar.
Het wooflink kleedje doe ik steeds minder vaak aan, het past wel mooi, maar het rokje blijft niet echt goed zitten, heeft nogal de neiging om op haar rugje te gaan liggen en dat is natuurlijk niet wat je wil... hihi... ik kan haar toch moeilijk met een bloot gat laten lopen
Het doggy dolly kleedje past haar ook prima, ondanks dat ze heel smal is, maar waarschijnlijk had ik dan net een goed modelletje te pakken.
Aja en ik heb ook nog een polo shirtje van Theo, past wel mooi, maar op zich vind ik er niet zoveel aan, omdat ik liever kleedjes zie voor de meiden.
Ik had zelf ook nog een vraagje voor Heidi.
Ons Lexi heeft bv van Puppy Angel (noem nu maar even een merk) een S, moet ik dan voor een loopsheid broekje dezelfde maat nemen in hetzelfde merk, of raad je toch aan om eerst te passen ?
|
|
|
|
Hey Lexi,
Ik zou voor de zekerheid passen hoor,
Ons Haileyke heeft in de meeste kleedjes een M,
maar in haar broekje heeft ze dan weer een Sje,
ligt veel aan het model van de broekjes,
ze moeten echt goed passend zitten,
anders schuiven ze van hun poepeke af.
Het is eigenlijk heel onhandig om aan te doen,
maar eens ze het aan hebben, is het zo lief om te zien.
|
|
|
|
|
|
Dino  Chi-Kenner25266 Points
|
Hier kan ik niets over zeggen, de jongens hebben enkel ieder een naamloos vestje voor de winter. De rest willen ze toch niet dragen. Pollux staat nu al stokstijf als ik zijn manteltje aandoe, hij verzet gewoon geen poot. 't Is hier over het algemeen, vrijheid - blijheid.
|
|
|
Angelke  Chi-Leek1350 Points
|
hihi, ja als ze der ni mee willen wandelen verzetten ze echt geen poot meer.
heb wel het geluk da jones het best wel ok vind om een trui of jas aan te doen. zeker als het zo koud is want doe ik het ni verzet hij geen poot omdat hij het te koud vind
straks als hij terug beter is gaan we nog eens shoppen voor hem, tis in m'n vast winkeltje 10% korting en da mogen we ni laten schieten he! 
|
|
|
Laurena  Chi-Einstein44372 Points
|
|
|
|
B-itchke  Chi-Einstein83477 Points
|
 ons twee varkentjes wil ik ook al is een pulleke (truitje) aan doen,Hummerke die ziet dat allemaal zitten
maar da klein spook "Chevy" die verstijft en vind het precies een straf" of ik moet hem dragen of in de buggy maar
meneerke zet géén stap .................,wij kleren hun wel een beetje stoer..........,maar mijne man vind dat een hondje een
hondje moet blijven........... dus géén Chanelle-pakjes voor ons.......... alhoewel ik het wel schattig vind als ik
andere er mee zie lopen.............,ik geef éérlijk toe dat ik de solden af ga............ portemonee laat dit momenteel niet
toe maar euch als ik echt verzot  ben op iets,krijg ik mijn venteke na lang zaaaaaagen wel zover.........,
|
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum |
|
|  |